رئال2_0 الچه

شاگردان کارلو انچلوتی در شبی که واقعا از تیم حریف برتر بودند توانستند حریف خود را با اختلاف دو گل به زانو در بیاورند

بازی ابتدا با حملات بسیار عالی رئالی ها آغاز شد. در همان ابتدای کار کریستیانو رونالدو چند موقعیت بسیار عالی داشت که نتوانست از آن ها به خوبی استفاده کند. بازیکنان الچه سعی میکردند روی ضد حملات کار کنند و دروازه ی رئال را باز کنند. اما این تلاش ها برای ان ها نتیجه ای در بر نداشت. مدافعان الچه نمی توانستند خط حمله ی واقعا قدرتمند رئال را متوقف کنند و آن ها را با حرکات خشن خود متوقف میکردند که روی همین امر داور یکی دو صحنه ی مشکوک را خطا اعلام نکرد.و بازی ادامه یافت تا در دقیقه ی 39 روی پاس بی نظیر"گرت بیل"و ضربه ی قیچی برگردون عالی"کریم مصطفی بنزما" دروازه ی الچه باز شد البته داور این گل را آفساید اعلام کرد تا دروازه ی الچه همچنان بسته بماند و نیمه ی اول دو تیم بدون گل به رختکن بروند. 

نیمه ی دوم هم با حملات عالی کهکشانی ها اغاز شد تااین که در دقیقه ی 56 روی حرکت زیبای رونالدو از چپ و فرستادن عالی او به روی دروازه البته با اشتباه مدافع و دروازبان میزبان توپ به راحتی به" کریم بنزما " و او هم دروازه ی خالی را به راحتی باز کرد و قفل دروازه ی الچه را شکست و رئال یک بر هیچ از حریف خود پیش افتاد.

 

در دقیقه ی 69 نیز رئال با ضربه ی سر کریستیانو رونالدو 2_0 کار را تمام کرد این گل با حرکت عالی مارسلو و ایسکو و در نهایت سانتر بر روی دروازه و ضربه ی سر بسیار قدرتمند "کریستیانو ررونالدو" به ثمر رسید. البته رئال بعد از این گل فشار خود را کمتر کرد اما از ان طرف الچه حملات خوبی ر روی دروازه کاسیاس انجام داد که همه ی همه بی نتیجه بودند و رئال 2 بر 0 بازی را برد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رئال مادرید , الچه ,

تاريخ : دو شنبه 4 اسفند 1393 ا 8:34 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.